Thursday 22 December 2011

sukenye aku malam ni...

Assalamualaikum...
dah makan dah?
alhamdulillah,aku pon dah makan kat giant senawang tadi..
dapat nasi ayam dia,fuh..memang terbaek...

malam ni happy tau..
bukan ape, tadi jalan-jalan kat dashboard,abang ben tunjuk 1 header.aku pon click lah blog orang tu..
bile bukan,wahhhh so sweet..
citer seorang ayah yang sungguh penyayang..
yang ade sorang anak lelaki dan KEMBAR 3 ANAK PEREMPUAN..
bestnye..
bace citer ayah dia bawak anak-anak dia gi klinik, lagi comel...
dan tanpa menoleh kiri kanan,depan belakang...aku terus follow..
blog camni memang dah lama aku cari...
bestttt...

                                                                    sini tau

2 comments:

Kelab Kembar Malaysia said...

terima kasih!!! terharu!

anis said...

sama-sama papa kembar...anak first macam selalu nampak dalam tv..