Wednesday 14 December 2011

Moga blog ni selamat

Assalamualaikum..
mungkin ade yang ingat, ade yang tak..sebenarnya ni blog saya yang ke 2 selepas blog pertama saya kene hacked..dan saya dah puas merayu kat orang tu,tapi nampaknya macam lambat nak bagi. Tak pe lah moga dia akan hentikan kegiatan ni satu hari nanti..Kepandaian yang Allah bagi biarlah dia guna dengan sebaik-baiknya.Dan saya tak ade lah berdendam,bagi saya ade hikmah di sebaliknya kan..

Blog dulu saya amat sayang,itu blog pertama saya dalam hidup saya dan followers pon dah bertambah.tapi langkah silap saya dalam dunia blog dan akhirnya terhentilah di situ..

Sepanjang tak de blog saya amat rindu dekat puan sue..hari-hari tertanye-tanye baby dalam payut macamana..hehe

saya pon rindu kat emah somel..baby dalam peyut dia macamana gak...

saya nak tunggu blog tatie yang baru saja berkahwin hari tu

saya nak jenguk blog cik aida..windu  lorr

saya nak tengok blog yuyu zulaikha yang kiut miut..

saya nak tengok persediaan model 80-an dalam uruskan majlis kawen anak..

banyaknye kawen...hehe,,

DAN SAYA BINA BLOG SAYA DENGAN PENUH KASIH SAYANG..SAYA SAYANG ANDA

No comments: