Tuesday 20 December 2011

Alhamdulillah

Assalamualaikum....
hari ni saya update pagi sikit.
bukan ape abah and mak tiri ku dah gi pasar..
so,ape lagi amik masa lah jap..
sekejap lagi nak mengemas,memang hari rabu hari kemas sedunia...

hari ni nak kate alhamdulillah sesangat...
dah 2 minggu kot aku bukak blog baru,
tapi followers a.k.a jantung hati ade 3 orang aje...
macamana nak tambah lagi ni..
aku dah buntu.
setiap hari aku update,
semalam dengan isnin aku update 3 sekali entry..
kalau tersilap eja tu,paham-paham lah ye...
hehehe..

semalam aku dah ngajuk dah,
aku tengok tak de perubahan..
aku kate kat blog aku, aku tak nak bukak sampai minggu depan...
ececeh, minggu depan lah sangat, mahu tak lena tido gamaknye...
hari ni dah gatal tangan balik nak bukak..
aku tengok ketibaan jutawan mulia dalam 35 orang,aku doakan korang akan jadi jutawan mulia betul-betul...
dan jantung hati dah bertambah jugak...hoyeeeeeeeeeeeeeee....

trimas lah kat akak ekin yang sedang pregnant dan sedang berseri-seri..
dan seorang lagi pon baru dapat anak, kak ajan...hehe...saya sedang godek jun 2010 punye archieve sekarang..nak tengok gambar kawen,tapi anda kata kat facebook ye banyak..harap-harap anda terima friend request saya kalau saya add ye,.hehe..macam comel je waktu kawen tengok..suke...

thanks   kak ajan sayang


thanks   kak ekin sayang

moga kalian sentiasa bahagia hendaknye ye...lep u lah...





p/s : nak sambung makan kotiaw(kuey tiow) yang tergendala jap..

No comments: