Friday 30 December 2011

nak gak citer pasal Tentang ANIS..eh..eh..TENTANG DHIA

Assalamualaikum..
dah lama tak update blog..(lama ke?)
sebab aku gi interbiu kat kl rabu ari tu..
balik semalam.balik cepat tu semata-mata nak kejar dhia kat umah...
dapat golek-golek makan cekodok sambil maki-maki ku salmi..memang heaven...
ending memang macam hampeh...
ramai gak orang kate best ending,pasal ku salmi,zetty and rose tu,pengarah nak kite pikir sendiri..
wak lu..aku tengok tv tu nak tengok sampai habis,kalau habis tu kene pikir sendiri baik habis waktu dhia tu kawen je,lepas tu pikiq sendiri lah..
tak de makne..
kalau aku,aku nak 4 episod sebelum habis tu,
ku salmi menyesal,lepas tu mintak ampun,
lepas tu ku salmi yang kene kanser rahim tu
lepas tu ku salmi yang botak
zetty akan accident,kaki kiri kene potong..rambut habis terbakar.
lepas tu menyesal,lepas tu kene bakar
WAHH DAH LEBEY2 KO ANIS..

tapi habis citer memang aku rasa nak maki-maki je..
hadoi,,memang lah sedih,cinte sejati.
tapi aku tak nak habis camtu...
yang baek dibalas baek,dhia tu nanti dapat anak..bestlah..
yang jahat macam ku salmi dan zetty dan rose dibalas jahat jugak
BARU PUAS U OLLS...

habis citer abang aku tepon,2 minit aku amik gelak macam orang giler ngan abang aku dalam phone.
memang macam bangang..
abang aku siap pegi kedai kot..
balik mencarut-carut...

dia kate sume dalam kedai tu ketawa geleng2(ape yang diharap tak menjadi)..
orang jaga kaunter dah berjurai-jurai air mate kot...
hahaha...

oklah..tu je..tapi aku teringat lagi..aku decided nak tengok citer tu lepas tengok promo yang ade pak we idaman gue..
encik adi putra..
mr hot
encik zikir..
hensem tu..

aku tengok ramai yang komen waktu citer..
ermm,memang tak berkenan gak..
sebagai penonton tegar,aku akui aku solat maghrib kul 8.
ngeeee..kantoi...sekali lah maghrib ngan isyak lepas tu...

perghh,kalau tanye ciri idaman aku tang muke and fizikal, memang sejibik macam adi putra..yang penting muke hitam manis sikit.

by-by zikir

nak beli cemin mata tu jugak lah

leh ganti tempat dhia kejap tak

yang ni last sekali..lepas ni dah habis..






No comments: