Wednesday 21 December 2011

alangkah indahnye...

Assalamualaikum,
setelah lama amik feel,akhirnye keluarlah semangat untuk menulis(eh,tulis ke)
hari ni aku nak citer pasal suami idaman...
dan aku rase point 1 sampai ke 3,ke 4 sama je dengan orang lain..
beriman,bertaqwa,pengasih,boleh membimbing aku,terima aku seadanya dan sume-sume lah

selain semua tu,aku ade l lagi ciri suami idaman..
kalau boleh kan best kalauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu




SUAMI AKU SUKA MENGURUT,HOBI MENGURUT,DAN SENGAKATAN MENGURUT LAH


mesti best kan..tapi aku nak urut kaki je,urut tapak kaki,tumit kaki, urut tempat lain tak nak,tak suke..sakit wooo,aku penah buat kat spa, tobat lepas tu aku nak buat..dah lah sakit, tersingkap sini tersingkap sana..untuk aku pompuan yang belum kawen ni,mestilah malu..sebelum ni tak de dalam hidup aku aksi singkap menyingkap ni tau,...dah tak nak buat lagi dah!!!!!!!

tapi pasal suami idaman ni, aku memang harap dapat yang SUKE MENGURUT BUKAN SUKE MERUNGUT  ..hehe(tengok den balik mengurut)
jangan kate lelaki je nak isteri pandai mengurut macam retis mawi and blogger terkenal zack zukhairi tu,
blogger tak terkenal macam ceq pon nak laki pandai mengurut jugak tau...

cube bayangkan, kite dah penat seharian uruskan rumahtangga,keje, urus anak...bile waktu rehat je bagi kaki kat "abang sayang"(eh,bukan maksud  bagi penendang),maksud aku mintak lah elok-elok..

"bang,penatlah,,kaki lenguh"kata isteri dengan lemah lembut

"oh ye ke, kesian isteri abang, biar abang urut lah, lagipon hobi abang memang mengurut" kata suami tercinta..

ha,mestilah aku dengan bahagianya bagi kaki yang berjasa ni..fuh,kene tangan laki urut tapak kaki tu,memang legalah...

sekarang ni pon sebenarnya abang kandung aku ade gak urut kaki..ULANG BALIK,ABANG KANDUNG BUKAN ABANG ANGKAT..

tapi guna sistem barter lah, nak suruh dia sewenang-wenang urut memang mintak cibir lah...
selalunya kitorang guna sistem KO URUT AKU,AKU URUT KO..

"bangzeli, urut kaki anis ni,anis urut kaki bangzeli"

"alah, ko urut tak best lah ni"(kuang ajaq,aku berhiye-hiye mngurut,dia kate tak rase ape-ape)..sabar lagi..

"alah,mana ade,rase kan"kate aku mem-back up diri..

"oklah,tapi bangzeli urut kaki ko,ko urut kaki bangzeli balik tau" ulang balik perjanjian rembau-kuala pilah  tu..

'ok"..

dan aku pon urut lah kaki abang aku dulu...kadang-kadang aku guna henset..kat bucu tu aku urut,tangan aku penat lah,kadang-kadang aku guna penggaru abah aku beli kat sarawak tekan tapak kaki abang aku,rilex sikit..


bagus jugak..tapi aku guna yang belakang tu,tempat garu  tu abah aku nak guna garu  badan dia


lepas habis sesi urut kaki abang aku,abang aku lak urut tapak kaki aku..

BEST WOOOOOOOOOOOOOO...

Macam ke atas rambut aku bile dia urut...hehe

cenggini



senang  urut aku,tak lama..sekejap je dah siap...lagi-lagi tangan abang aku..



"dah...dah...dah...."kate aku tak sampai 40 saat...

hehe,so kalau aku ade laki yang hobi dia mengurut memang aku bagi kaki aku ni...mesti best kan...


dulu aku ade pegi kat auntir cina yang urut kaki kat giant senawang ni...20 hinggit setengah jam kot..

woooo,15 minit pon aku tak tahan,tapi dah bayar,aku relakan jugak lah...berpeluh-peluh tangan aku bile dia urut..

sakit,geli,lenguh sume ade...geli ngan sakit lah lebey kan..hahaha..nak terkencing aku..berpeluh-peluh aku tahan sakit tambah tahan geli...lepas tu,tobat tak nak pegi dah...hehe

tengok pon best kan???

sedapnye...








banyak sakit ni...















p/s : udah-udah..aku nak masak air..kejap lagi bapak aku balik dari masjid,ade yang dia suruh aku telan je laptop ni nanti



No comments: