Tuesday 27 December 2011

Kuala Lumpur!!!!!!!!!!!aku cabar ko!!!!!!!!!!!!

Saya nak citer 1 rahsia..
umur saya 23.
tapi dalam hidup saya,saya tak pernah sampai kl sengsongrang(seorang diri)
kalau saya pegi kl, mesti ade family,ade akak..and tak penah ngan kawan..
eh-eh ade,waktu gi rombongan ngan budak kos dulu..tapi mana ade kawan,ade lah aku..
and esok dalam sejarah, aku akan ke KUALA LUMPUR seorang diri..
eh,saya dah jadi aku..lantaklah...

Selama ni saya memang penakut ngan kl,saya takut dengan sesak-sesak,ramai orangnye..
tapi esok, saya kene gagahkan diri jugak..
kalau tak,sampai bile saya akan takutkan..
esok,saya naik train...aduhh,lagi ketaq lutut aku..naik sorang-sorang..
Ya Allah Ya Tuhanku,Lindungilah aku dari segala bancana.
Kepada Kau ku Sembah, Kepada Kau Ku Mohon Perlindungan...






p/s : ok,sekarang saya rasa nak nangis,takut...Ya Allah,lindungilah aku...

2 comments:

NoR AzLiNa MoHd ZiN said...

ek eh g kl buat ape?kl kt mane?kalau papehal roger akak k..

anis said...

Ade interbiu lah kak.tempat tu dekat-dekat ngan mid valley..anis tak penah pegi sorang,tu yang cuak tu..sekarang ni pon dah sakit perut