Tuesday 20 December 2011

nasib baik Dhia pandai.

Assalamualaikum semua?
dah solat dah?
kalau tak solat,gi solat..
ari ni nak citer pasal tentang dhia yang aku gile-gilekan..tapi aku bukan gilekan dhia,tapi aku gilekan zikir...
hehehe..pompuan,normal lah tu..

aku tak tahu lah bile habis,angah aku kate minggu ni minggu akhir, minggu depan ade citer baru...
disebabkan nak tahu sangat,aku pon google lah semalam..
hamik ko,ade kate 26 start citer baru,ade kate 2hb..entah,sama-sama tunggu dan lihat lah

semalam aku tengok, mak dhia dah terlantar kat spital...
kerja besan kuang asam jawa tu...
memang mintak penyepak je orang-orang macam tu..

tapi yang aku happy sikit,
dhia dah sedar..alhamdulillah...
dhia dah tahu tu angkara mak mentua dia.
dia dah tukarkan minyak,beras dan sume..
alhamdulillah
tapi aku tengok gezet(korang panggil ape ye,adik beradik aku panggil gazet),macam sedutan lah
dhia tu macam keguguran aje..
lepas tu nenek dia pon dah tak suke...

ermm,moga minggu ni habis lah..
aku dah penat dah nunggu citer tu..
and aku dah penat jeles ngan dhia yang telah dapat zikir,...hukhuk...

see, celah mana boleh kate tak suke...macho lak aii

mesti best kalau nora ni terus berundung..cantik...





p/s  : tak sabar tunggu episod petang ni

No comments: