Sunday 25 December 2011

pelamin anganku musnah...

Hai,tajuk tak leh tahan...
tadi aku jalan-jalan kat blog yang aku minat giler tu.
dah lama dia tak hupdate blog...
so, tadi lepas terjah blog,terjah facebook blog, tibe-tibe rasa nak terjah facebook dia je.
sebelum ni dia kate dia putus cinta, tapi aku tengok macam dah baik pulak...
tibe-tibe..
ermmm,rase sedih lak..agaknya camnilah orang yang minat giler lisa surihani macam kiciwa kan..haha..
perasaan..perasaan..

and,jangan marah aku,jangan tengking aku, jangan kutuk aku..
bak kata anak buah den




"janganlah mayah adikkkkkkk"

aku telah unlike sumenye yang berkaitan ngan blogger tu..
blog dia aku hide kan,facebook  blog dia aku unlike kan, facebook dia pon dulu aku friend request aku dah cancelkan..haha..
dasat jugak..
aku doakan mereka bahagia..
itu doa aku untuk dia and cik aweks k...
by..
aku doa aku tak tersesat kat blog tu lagi...enggak mahu dong...
muke kiciwa..haha..tak de lah...gambar ni yang terbaru,petang tadi hamik..tu yang aku tepek tu
p/s : esok nak masuk umah kampung..best..nak beli kek lah untuk busu..

No comments: