Friday 6 January 2012

macam-macam ada

assalamualaikum..
huk..huk..batuk jap..
bar balik dari umah orang kawen kat belakang..
dapat makan nasi beriyani..best giler...
tapi tak de kambing golek lah..hehehe..
mak tiri aku kate hantaran dia 360000
terkejut gak sebab selalu standard kami-kami ni 7,8ribu aje...tapi sekrang dah 10 ribu kot...
tak pelah,kalau mampu biarlah.

duduk di kl selama seminggu.
sesak semuanya..
sesak...sesak...sesak....sesak....sesak....
sesak semuanya..
keje yang memang aku tak paham ape-ape...
fuh,aku memang tak de pengalaman dalam bidang perkapalan
masuk-masuk duduk depan komputer,main ngan sistem...
aduhhh,no kecik yang amat..
berpnar mata aku tau...

and kadang-kadang rasa nak nangis..
aku selalu tanye diri aku..
memang normal ke minggu pertama ni susah atau aku yang BODOH YANG AMAT..
memang terasa bodoh yang amat..
diorang semua laju betul..
aku tak rasa dapat kejar..

last-last aku prepare diri aku..
aku tak nak kecewa..
andai kata aku tak boleh gak,
aku berhenti atau diberhentikan
aku redha...
mungkin ade hikmah di sebaliknya kan...

2 comments:

nur said...

mak aii hantaran mahai nye.. artis ka?

anis said...

tak lah.orang biasa aje...mak tiri balik awal,kami balik lambat nak tengok pengantin..
ayat mak tiri tak leh tahan..

mak tiri : dah tengok pengantinye?ado omeh(emas) ko kek muko tu?

hehe