Tuesday, 12 June 2012

ANIS BERGELAR PERMAISURI TAK LAMA LAGI..

Assalamualaikummm..
hehe,tajuk tak menahan ye...
sebenarnya nak update pendek-pendek aje..

nak citer ni..
jumaat lepas, aku telah menekadkan diri berjalan sorang-sorang ke masjid india(moga bapak aku tak baca)..
sebenarnya keje aku ni off 1 ari je,iaitu ari jumaat..
so,jumaat lepas aku tak balik semban sebab aku nak gi soping kat amsjid india.
aku nak cari baju untuk majlis kawen bang kamil nanti..
wah,gue dapat baju kelip2 tau...

1 lagi sebab aku geram nengok tudung fida yang kelip2 tu..
macam permaisuri siotttt...
so, leka punya leka,akhirnya pukul 5 aku bertolak dari rumah.
bukan 5 pagi,tapi 5 PETANG...
anis bijak kan soping sorang2 petang2 buta...

dan akhirnya dalah 1 yang aku dapat adelah tudung ni...





harganya???
cari sendiri..
tak pe,murah2 aje...bukan tudng batu ori pon.
nampak cantik sikit,sudah kan



itu jelah..
thanks membaca..

regards,
anis
(inilah gaya aku kalau bagi email kat flo arab tu)//hehe

2 comments:

nuyoi86 said...

akak ingat ko nak kawen dah tadi..hahaha...

anis said...

HAHAHA..YANG TU TUNGGU TAN SRI...